شکسپیر یک بار نوشت ، "چه نامی است؟" خوب ، ممکن است یک اسم در دنیای داستانی اهمیت زیادی نداشته باشد اما در مورد مشاغل یکسان نیست. در بازاریابی ، ما این جمله را دنبال می کنیم ، "این همه به نام است." یافتن نام مناسب برای برند شما می تواند کاری دلهره آور باشد. یافتن نام مناسب برای برند شما ممکن است ماهها یا حتی سالها طول بکشد. به حدی که حتی ممکن است شخص از خود بپرسد ، "آیا واقعاً لازم است هنگام انتخاب نام ، این همه فکر کنم؟" پاسخ بله است. نام تجاری فقط یک نام نیست ، بلکه هویت شما در صنعت است ،

 

تقریباً مانند نام یک شخص ، افراد از نام تجاری برای شناسایی مشاغل استفاده می کنند. هر چیزی و هر آنچه را که به عنوان یک تجارت ارائه می کنید یا اجرا می کنید ، به نام شما برای تجارت شما برمی گردد.

 

بنابراین چه عواملی باید هنگام یادآوری نام تجاری یا کالایی در ذهن داشته باشید؟ اینترنت ممکن است تعدادی مقاله در مورد اهمیت کشف نام منحصر به فرد برای محصول شما یا داستانهای موفقیت مارکهایی مانند پپسی (که قبلاً به عنوان نوشیدنی برد شناخته می شد) به شما ارائه دهد که مسیر تاریخ خود را با نام جدید تغییر داد در حالی که منحصر به فرد بودن است از آنجا که به هر فرآیند نامگذاری مربوط می شود ، این تنها عنصری نیست که باید مورد توجه قرار گیرد.


دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ؛ موزیکس پوزیکس ممکن ,تجاری ,هنگام ,برند ,مورد ,باید هنگام ,برای برند ,مناسب برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزان سرا بازار مبلمان کرج alirezafacemaker فروشگاه پروما فروشگاه قهوه مارتیر بدهی مشتریان